How To Download The Song?

Just click on the song title. Then you will be redirected to where the files were hosted.




Lot of Visitors

Wednesday, November 10, 2010

Separuh Akhir Muzik-Muzik 25

Downloads free MP3,Muat turun lagu Mp3 percuma,lagu melayu,lagu rock,indie,r&b,lagu nasyid,carta era,free mp3 downloads,free lyrics,lagu popularKlik pada tajuk lagu untuk muat turun/click the song title to download....Terima kasih kerana menyokong http://klik-mp3s.blogspot.com/

Persaingan Sengit Separuh Akhir Muzik-Muzik 25

PETALING JAYA: Separuh akhir Muzik Muzik 25 peringkat pertama, Isnin lalu menyaksikan enam buah lagu mendapat makrah tertinggi yang memberi peluang mara ke Anugerah Juara Lagu 25 (AJL25).

Lagu tersebut ialah Kebahagiaan Dalam Perpisahan (Shahir), Mencari Konklusi (Hujan), Noktah Cinta (Hafiz), Cinta Sempurna (Yuna), Sejujur Hatimu (Adibah Noor) dan Hanyut (Faizal Tahir).

Semua lagu yang dipertandingkan pada malam separuh akhir itu telah memberi saingan sengit dari segi vokal dan kekuatan lagu masing-masing.

Keputusan 12 buah lagu layak ke AJL25 akan ditentukan pada pusingan ketiga, pada 22 November ini.

Antara 12 buah lagu yang bersaing iaitu Gerak Hati (Azlan & The Typewriter), Inikah Cinta (Akim), Kebahagiaan Dalam Perpisahan (Shahir), Mencari Konklusi (Hujan), Cinta (Mohd), Noktah Cinta (Hafiz), Hujan Bunga Di Kuala Lumpur (Anna Raffali), Nadiku (Sabhi Sadhi), Cinta Sempurna (Yuna), Oh Juwita (Nubhan), Sejujur Hatimu (Adibah Noor) dan Hanyut (Faizal Tahir).

Antara komen artis yang bertanding pada malam itu ialah:

Ana Raffali

"Jika tidak terpilih sekalipun saya berbangga dapat berkongsi pentas separuh akhir ini bersama artis-artis yang jauh lebih berpengalaman daripada saya. Ini merupakan pengalaman pertama saya sebagai artis ke anugerah yang berprestij ini," ujarnya.

Shahir AF8

"Sebagai pendatang baru dan kali pertama ke pertandingan ini sudah tentu saya berdebar dan gugup. Saya rasa sangat kerdil di atas pentas berbanding dengan penyanyi yang sudah mempunyai nama kukuh seperti Faizal Tahir," kata Shahir.

Azlan & The Type Writer

"Semua yang bertanding mempunyai kelebihan sendiri. Pertandingan ini tidak menilai suara atau penyanyi tapi lagu. Saya pasti semua lagu ada kelebihan sendiri yang mampu memikat hati para juri," ujar Azlan.

Adibah Noor

"Biarpun saya anatara yang paling senior tapi sebenarnya saya juga masih baru. Bagi saya industri muzik kita semakin berkembang. Ramai anak muda yang berbakat mula muncul ke dunia mainstream. Malah masyarakat juga sudah mula menerima mereka sebagai sebahagian dari muzik Malaysia," kata Adibah.

Separuh akhir ini akan mempertandingkan 30 buah lagu untuk tiga pusingan. Kini tinggal dua pusingan lagi iaitu pada 15 November dan 22 November yang akan bersiaran secara langsung dari Studio Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral, Shah Alam, pukul 10 hingga 11.30 malam.

source:http://www.mstar.com.my/hiburan

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails