How To Download The Song?

Just click on the song title. Then you will be redirected to where the files were hosted.




Lot of Visitors

Monday, May 3, 2010

Lady Gaga Beraksi Dengan Dadanya Dipasang Bunga Api

Muat turun lagu Mp3 percuma,lagu melayu,lagu rock,indie,r&b,lagu nasyid,carta era,free mp3 downloads,free lyrics,lagu popularKlik pada tajuk lagu untuk muat turun/click the song title to download....Terima kasih kerana menyokong http://klik-mp3s.blogspot.com/

Lady Gaga Beraksi Dengan Dadanya Dipasang Bunga Api



PENYANYI Lady Gaga dipilih oleh majalah Time sebagai artis paling berpengaruh. Apabila diminta untuk bergambar untuk majalah itu, Lady memberikan aksi dengan membiarkan bahagian dadanya dipasangkan bunga api.

Si Poker Face itu mengenakan baju dalam yang diperbuat daripada bahan logam dan tidak ada lagi bahan lain yang menutupi payudaranya. Baju dalam itu dihiasi bunga api dan ketika gambar diambil, bunga api itu menyala.

Dalam posenya, Lady Gaga sama sekali tidak kelihatan takut meskipun bunga api itu menyala di atas payudaranya. Malah dia melakukan aksi dengan mulut yang terbuka.

Menerusi New York Magazine semalam, Lady Gaga kelihatan mengenakan baju dalam yang sama ketika ditemubual untuk Time. Dalam video temubual itu, penyanyi yang berduet dengan Beyonce itu memberitahu ahli psikospiritual Deepak Chopra merupakan orang yang paling berpengaruh dalam hidupnya.

Time memilih Lady Gaga sebagai artis berpengaruh atas alasan tertentu. Sejak 2009 lalu sehingga 2010 ini, penyanyi berusia 24 tahun itu berprestasi tinggi dan memberikan satu fenomena kepada industri muzik.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails